3 Mayıs 2012 Perşembe

HAFTASONUNDAN NOTLAR(BOL RESİMLİ-BAYINDIR)

Merhaba,

Geçen haftasonumuz bizim için hayli hareketliydi.Cumartesi günü teyzemize gittik,ordan tekrar eve.Cansu'nun yemek,uyku rutini.O uyuyunca ben de ütüye,çamaşıra verdim kendimi...akşamına yemek vs..eşyaları hazırladım.Bu arada ruh halim daha iyi olmakla beraber,çok fazla da yol katedebilmiş değilim...Neyse...

Pazar sabahı Cansu uyanınca kahvaltısını yaptırıp yola koyulduk..
Bayındır'daki eve varınca Cansu kalabalığı ve öğrendiği hayvanların canlılarını görünce,önce biraz tedirgin ve huzursuz oldu ama sonra zamanla alıştı.İneğe eliyle ot verecek,yavru köpeği kucağına alıp öpecek kadar.






Hala onları sayıklıyor "anne inek mooöö","hoyoz tık tık tık"(dedesiyle balkonda kuşların yemlerini yerken ki sesi parmaklarını yere vurup çıkarıyordu,horozların da aynı şekilde yemlerini yemesi ve kuşa benzemesinden bağlantıyı kurdu sanırım)"maslum-mazlum,yuri-nuri,şiyin-şirin"köpeklerin adları...Tabi bunların arasında fil ve zürafayı göremeyince"anne fii yok,zulu yok"deyip durdu kuzum..

Kahvaltımızı yapıp,sohbet edip,öğle saatlerinde festivale gittik.Çok sıcak ve çok kalabalıktı.Keşkek,gözleme ve kırmız köfte yemeyi ihmal etmedik.




Cansu başlarda babasıyla,babaannesiyle gezdi dolaştı,el tuttu ama uyku sıkıştırınca biraz sorun oldu,bir köşede uyutup arabasına yatırdık ve gezmeye devam ettik.


Çiçekler ve diğer kareler..







espriye güldük,deveyi de gördük..




bitmeyen metroya ve çilesine rağmen ;


dedik...

Akşam gayet yorgun evimize döndük...Tekrarlarına ve böyle güzel haftasonlarına inşallah.
(3.kez yayınlamak için direkten dönüyorum,azmettim yayınlıycam bu gece inşallah)

(bu arada kızımın resimlerini ilk kez paylaşıyorum o nedenle biraz tedirginim.Allah'a emanet,nazarlardan korusun maşaallah)

Bu arada 05.05.2012 Cumartesi Hıdrellez....Fırsat olursa benim için ayrı bir post konusu ....(sağsalim,uzatmadan şunu bir yayınlayabileyim de)

sevgiler...


2 yorum: