9 Mayıs 2012 Çarşamba

Çocuk Kazak Modeli


Merhaba
Bu kazak bizim ofis ablamız,Birsen Abla’nın marifetli ellerinden …
Bu torunu Boran’a ördüğü bir kazak.Kendisi örgü konusunda çok yetenekli olup(M)bana da çok yardım etmiş,yapamam dediğim bir çok konuda da yüreklendirmiştir.Görüntüleyebilirsem diğer ördüklerini de paylaşırım …(Kış bitti ama bizim örgülerin görüntüleri bu ara gelicek sanırım,zamanlama pek olmadı ama)



İp; Alize Lanagold (sanırım Melanj rengi)

örnek detayı

görüşmek üzere...


4 yorum:

  1. ben hiç anlamıyorum yünden model çıkarma işinden. tek yapabildiğim atkı şal :)

    YanıtlaSil
  2. ben de iyi değilim ama çok seviyorum...çok rahatlatıyor

    YanıtlaSil
  3. ornek cok guzel orulusunu ayrintili bir sekilde anlatirsaniz sevinirim simdiden tesekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      teşekkür ederim.Ancak ben örmediğim için örülüşünü de bilmiyorum malesef.Eğer bir bilgi alabilirsem paylaşırım...iyi günler..

      Sil