13 Mayıs 2012 Pazar

ANNELER GÜNÜ...

Aslında çok dolu doluydum, Anneler Günü nedeniyle uzun uzun yazasım vardı.Anneme,kızıma,kendime...
Ama hafta başından beri kendimi (bu haftasonu hiçbir şey yapmıycam diye şartlandırmıştım-zira geçen 3-4 hafta çok hareketli ve yorucuydu)tembelliğe şartlandırmış olmam,sol bacağımdaki anlam veremediğim ağrı,bir de bugün usul usul başlayıp sonra şiddetlenen yağmur ,kapalı hava buna bağlı olarak değişen ruh halim ve sağolsun Cansu'ya yemek yedirmeye çalışmakla tükenen enerjim yazmama olanak vermedi...Bu nedenle çok özet  ve sıradan oacak belki ama,

Anneler Günümüz Kutlu Olsun...Evlatlarımızın da bugünleri kutladıklarını görebilelim inşallah.Ayrıca bu duyguyu yaşamak isteyip te yaşayamayanlara da Allah istedikleri zaman da sağlıkla,hayırla nasip eder inşallah....

Sevgiler...


6 yorum:

  1. anneler gününüz kutlu olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.sizin de annenizin ve eşinizin anneler günü kutlu olsun

      Sil
  2. anneler gününüz kutlu olsun, özel günler her zaman heyecan verir bana, bu kez telaşlı geçti pek anlayamadım, havanın da etkisi oldu biraz haklısınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun sizin de ,evet hava çok etkiledi...

      Sil
  3. Ah o yemek yedirme uğraşı, insanın bütün iyimserlik ruhunu alıp gidiyor. Ben de hep derim ki, bana en güzel anneler günü hediyesi, önce sağlıklı olmak tabii, sonra da oğlanın iştahla yemek yemesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet iyimserlik gidiyor çok doğru...çok haklısınız ,sağlıkları ,huzurları,gelişimleri ve beslenmeleri yerinde olsun gerisi boş..

      Sil