27 Nisan 2012 Cuma

HAFTASONUNA GİRİŞ....

Merhaba

malesef haftasonu moduna giremedim,giremiyorum...
Pek keyfim yok yani ruhen...
Çünkü;
*Yapmam gereken işler,düzenlemeler(kendi içimde de etrafıma karşı da vıdı vıdı noktasına geldi,bitiriyorum yenisi ekleniyor,ya da bitti diye düşündüğüm bitmemiş oluyor vs.vs takmak istemiyorum artık,olmazsa olmasın,ağırdan giderse gitsin,geç olacaksa olsun...napim?)
*Almam ve uygulamam gereken kararlar(evet işte bu çok önemli;iradeli,kararlı,istikrarlı olmalı,sadık ve sabit kalmalı ve uygulanmalı,sakince de atlatılmalı.Gözüm korkmuyor değil.Kaygılı,tedirgin,biraz da huzursuzum açıkçası)
*Kabullenmem gereken konular ve insanlar(Aslında bunu bir süredir başarı ile uygulamaya başlamıştım ama daha tam yerleştirememişim demek ki kendime...Çünkü görüyorum ki-hassasiyet gösterdiğim konu ve kişilerde-yaşanan bir olay,dialog beni hala yıpratabiliyor...aslında yaşamın en basit püf noktalarından biri bence "kabullenmek/kabullenebilmek"şartları,insanları,imkanları,durumu...bunu başarınca daha kolay oluyor her şey,beklentiniz azalıyor,dolayısıyla hayal kırıklığınız ve kırgınlıklarınız da...üzülmüyor,yıpranmıyorsunuz...çünkü beklentiniz yok."iyilik yapacaksan at denize,bir daha da bakma geriye"meselesindeki gibi.
formül gibi:KABULLEN+BEKLEME=YIPRANMA bu konuda geliştirmeye başlamıştım kendimi ama bazı bölüm,konu ve kişilerde çift dikiş gitmem gerekecek anlaşılan)
*Bazı şartlarımı değiştirmek ve bu şartları değiştirebilmek için,fedakarlık yapmaya hazır olmak sonrasında da yapmak,ihtiyaç duyduğum ekstra cesaret,güvenle kendimi kuşandırmak,ve bu şartları oluşturabilmek için artı imkanları sağlayabilmek...(tabi bu şartlar oluşursa,oluştuğunda başta kızımın sonra da benim ve yuvamın düzeni,huzuru bozulmadan yumuşak geçişleri yapabilmek inşallah hayırlısıyla)

*Ve çevreme,hatta en sevdiklerime,bağımsızlığımı ilan etmek;artık bir çocuk değil de 31 yaşında İNSAN,ANNE,EŞ,KADIN,ÇALIŞAN,ÇOCUK,DOST,ARKADAŞ ......

YANİ İYİ BİR BİREY olmaya çalıştığımı, e buna da bi zahmet izin vermelerini ve saygı duymalarını rica edicem...bilmem anlatabildim mi... (burda bir kibir,ukalalık vb bir şey yok,sadece mesajı daha net vermek istiyorum;kendime,çevreme ve evrene)

VE BAŞTA KUZUM VE HEPİMİZ İÇİN HERŞEYİN EN HAYIRLI,SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU OLANINI DİLİYORUM...AMİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder