2 Kasım 2012 Cuma

Sonbahar günlerinden...

Kasım geldi,hoş geldi…Sonbahar,yağmur bulutlar,erkenden kararan hava…Biraz kasvetli geçiyor günler haliyle…Öte yandan sıcak battaniyeler,örgüler,kitaplar…
Kızım büyüyor,çok şükür sağlıkla…Nerdeyse sohbet ediyoruz diyebilirim…Son 4 azı dişinden 2’si arka arkaya çıktı,kaldı 2…
Uzun cümlelerimiz var…
Geçen gün makarna yaparken “aman da aman anne ne güze makana yapmış” gibi,ya da anneannelerinin balkonundakileri görünce “aaaa bu da nele nele  vamışşş?” gibi…Bir akşam işten geldiğimde “yoyuldun mu anne?koştun mu?koştun yoyuldun mu? Ve daha bir çoğu…
Bayramda içiçe,bir arada geçen günlerimizin ardından bu hafta biraz zor ayrıldık sabahları…
“anne işe gitme” “ben de işe gitcem anne” “anne gucak ve,işe gitme” cümleleri sıkça tekrarlandı.
Bu sabah yine “anne işe gitme” dediğinde,tam “ama annecim gitmem lazım çabuk çabuk çalışıp gelicem”diye cümleme başlayacakken, daha “ama” kısmında lafımı bölüp “ama çocukla işe gitmiyo,sen de gitme” deyiverdi…Kızım,kuzum,canım,ipek bohçam,balım…
Dün akşam,uyutacakken oyuncak köpeğini görüp kucakladı,sarmaş dolaş sarılıp onunla uykuya daldı…Ben de biraz örgü örüp,kitap okuyup,uykuya…
köpüşle sarmaş-dolaş uykuya..
 Bu aralar kendime zaman ayırma isteğim hızla artıyor.Kitap okumak,örgü örmek gibi.İstediğim kadar olmasa da ara ara yapabiliyorum.Mesela geçen Pazar günü kuzuyu gündüz uykusuna yatırıp,ne kadar iş-güç varsa bir çırpıda tamamlayıp,kahvemi içerken kitabımı okuyabildim.İyi geldi…Bu mevsimin en güzel karesidir benim için,dışarda yağmur yağarken,koltukta rahat oturup,kahveni içerken kitap okumak ya da örgü örmek.Bu an için fırsat bulduğumdaysa hangisini yapacağımı şaşırıyorum…Ama günde yarım saat bile bunu yapabilmek çok iyi geliyor…
Haftasonu geldi,sağlıklı,keyifli,güzel olsun inşallah…
İyi tatiller,sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder