9 Kasım 2012 Cuma

Haftasonundan Önce...

Bu hafta da bitiyor neredeyse…Güzel bir haftaydı,Cansu Salı akşamı itibariyle babasıyla da zaman geçirmeye başlayınca,daha bir sakinleşti,uykuya geçişi daha kolay oldu,daha da yüzü güldü,özlemiş kuzum…
Çarşamba, vakitli uyuyunca ben de biraz tv+örgü yapabildim.Dün de,işten sonra,Doğan Cüceloğlu’nun söyleşisine katıldım.Kalabalık bastırmadan hem tanışma,hem sohbet etme imkanı buldum.Yanıma kitaplarını da almıştım,sağolsun kırmadı hepsini tek tek imzaladı(İçimizdeki Çocuk Cansu’ya,Savaşçı ablama,Keşke’siz Bir Yaşam için İletişim Candostuma,diğerleri de bana)Ardından da söyleşi…Kendisini zaten çok severim,çok keyif aldım.İhtiyacım varmış,hatalarımı daha iyi gördüm,farkındalığım arttı…(geçen sene de M.E.B. organizasyonunda yapılan Atatürk Lisesi’ndeki söyleşisine katılmıştım,çok kalabalıktı,bu seferki daha bir güzeldi sanki)Doğan Cüceloğlu’nun tüm kitapları güzeldir,ama Keşke’siz Bir Yaşam İçin İletişim’in önsöz/giriş bölümünü okumak bile gecenin bir vakti beni ağlatmaya yetti.İmkanınız varsa bir söyleşisine katılmanızı,internet sitesini/tv yayınlarını takip etmenizi,okumayı seviyorsanız kitaplarını okumanızı tavsiye ederim.Bazen bildiklerimizi/öğrendiklerimizi unutuyoruz,hatırlamak için en azından…Bana çok iyi geldi…

Diğer yandan Cansu Hanım,düşe kalka büyümeye devam ediyor(Allah beterinden saklasın)Geçen ay merdivende düşüp,çenesini yaralamanın üstüne(neredeyse yarma diyebiliriz,biraz daha derin olsa dikiş isterdi her halde)bu hafta kapıyı açmamla,dişi dudağını kesip kanatmış,buna ek olarak,Çarşamba akşamı babasıyla oynarken,düşüp çenesini vurup kızartmıştı.Az önce annemle konuştuğumuzda da iki sandalyenin arasından düşüp,alnını vurduğunu öğrendim.Allah beterinden saklasın,bunlarla kalsın inşallah.Ama ateş parçası maşallah,durduğu yerde durmuyor.Gözümüzün önünde saniyede oluveriyor.Koltuk,sandalye,masa tepelerine sarınca bu aralar,düşüp-kalkmalar kaçınılmaz oluyor.Buz koydurmuyor,ilaç sürdürmüyor…Aman yine de çok şükür halimize…
Havalar nasıl da aniden soğudu.Bünyem alışamadı.Aslında yarın,10 Kasım yürüyüşüne de gitmek istiyorum ama ,Cansu’yla o kalabalığa yalnız girmek korkutuyor beni…
Akşam evi toparlamam lazım,yarın akşama misafirlerimiz var,eşimin arkadaşları gelecek.Cansu fırsat verirse,yarın temizlik ve bir kaç çeşit ikram yapmak istiyorum.Pazar günü de eşimin doğumgünü,henüz hediyesini alamadım,ne alacağıma karar bile veremedim.Rötarlı bir hediye olacak anlaşılan…Nasipse gündüz kuzenimin mevlüdüne gider,akşam da yemeğimizi yer,pastamızı keser,haftasonumuzu güzelce tamamlarız inşallah.
Haftasonu faaliyetlerine hazırlık...
bu ara pek merak saldık

Günün güzel haberini yazmayı unutmuşum;Candostum,benim biricik dostum,23 yıllık canım kardeşim hamile J Bitanecik oğluna kardeş geliyor nasipse…Allah sağlıkla kavuştursun inşallah…Bir süredir bu haberi bekliyorduk,Allah sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin inşallah…İçim kıpır kıpır oldu,hemen bebek yelekleri,ipler,renkler,sürprizler uçuşmaya başladı aklımda…Çok sevindik…Hayırlı,sağlıklı bir evladı olsun inşallah,isteyen herkese de Allah nasip etsin…
Herkese şimdiden iyi haftasonları…Sevgiler…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder