20 Aralık 2012 Perşembe

Biraz da karışık...

Biraz da öncesi-sonrası ve karışık fotoğraflar ekleyeyim istedim….

Bu peçetelikten annemde de vardı,ablam hediye etmiş.Salonunda kullanıyordu. Annemin salon mobilyaları kahve-altın sarısı tonlarında…İzinde sarı yaldız boyayla boyarken aklıma geldi,bendekini de boyadım.Güzel oldu,salonuna da çok uydu…Bendeki sarı yaldızlı ona,ondaki beyaz bana geldi…



Konak-20121201-00131.jpg


Keçeden kestiğim çam ağaçlarını dikmek zor gelince(zaman da az olunca)Cansu’yla faaliyetimiz olsun dedim,stıckerlarla kendi ağaçlarını süslüyor bugünlerde…
Konak-20121218-00323.jpg


Yine sarı yaldızla boyadığım kozalakları banyomda duran tabağıma yerleştirdim.Güzel oldu,en azından eski halinden daha şık oldu.(daha önce bu tabağın içinde kremler ,sabunlar vb.ıvır-zıvır bir sürü şey dağınık olarak duruyordu.onları yapışkanlı kağıtla kapladığım ayakkabı kutularına yerleştirip,banyo dolabına kaldırdım.en azından yayıntı yok ortada)

Konak-20121218-00326.jpg


Bu da kuzumun akşamki salata-limon keyfinden…
“Anne bak limonu sıkıyom”
Konak-20121217-00316.jpg

“aaaa anneee  çekideği vamışşş”

Konak-20121217-00322.jpg



“ekşimiş anne bu limon” salatanın suyunu içip “ohh şifa ossun” nidaları eşliğinde …

Stıckerları keçe ağacına yapıştırmaktan sıkılıp,saçlarına yapıştırmış...Çiçek kızım benim…

Sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder