18 Aralık 2012 Salı

Yılbaşı Hazırlıkları -3

Bu aralar geri dönüşüm olayına acayip sardım.Her şeye iki defa bakıyor,çöpe atılacakları “acaba bundan bir şey olur mu?”diye inceliyorum.Güzel bir şey evet ama,ben zaten normalde çok atamayanlardanım,korkuyorum ev çöp eve dönecek diye…Zira bu ara acayip sıkışmış hissediyorum kendimi.Yapacak zaman bulamayınca ya da “ bundan bir gün bir şey yaparım” deyince yığılıyor.Belirli tarihlere yetiştirmem gereken bir sürü iş var;
1 hafta sonra doğum yapacak olan arkadaşımın bebeğine emzirme battaniyesi,onun büyük kızına pon ponlu ipten atkıyı bitirmem lazım.Yeğenim Yaman’a ördüğüm cepken yeleği bu işler araya girince yarım bıraktım,oysa yılbaşında hediye etmekti niyetim,sanırım yetişmeyecek.
Diğer yandan,sevdiklerime yılbaşı hediyelerini kendim yapıp vermek istiyorum,tabii yetişirse…vs.vs.
Nasip,bakalım olduğu kadarıyla…
Şirince’den aldığımız şaraplar tükenince,çuval bezinden yapılma çantaları boşa çıktı,tam atacakken, “dursun bir kenarda”dedim.
Çantaların tersini çevirdim,ağız kısmına keçe dikip,üstüne kurdele ekledim.Ortasına da hazır keçe figürlerden diktim.(çanta o kadar yamuk dikilmiş ki bir türlü düzeltemedim,figürlerin altından görünen siyahlıklar da aldığımız şarap evinin logosunun izleri)

Yılbaşında hediye edilecek şarapların  çantaları hazır…
Sevgiler…

2 yorum:

  1. bayılıyorum bu yaratıcılığınıza :))
    çok güzeller ,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte kendimce...sevgiler...

      Sil