5 Aralık 2012 Çarşamba

Yılbaşı Hazırlıkları

İlk kez keçeyle çalışma fırsatını buldum ve ilk mahsuller çıktı ortaya(ilk acemi denemeleri demek daha doğru olur sanırım)…Keçe yılbaşı çorapları…(Şimdilik hepsi birbirinin benzeri olsa da)Tek tek kaynak veremeyeceğim ama,internetten ve etrafımda gördüğüm örneklerden esinlendim…

İlk göz ağrısı olduğundan mıdır ?bilmem,en çok bu çorabı sevdim ben…Bilek kısmında pamuk dantel,ortasında hazır keçe kartanesi…
Bunlar da hepsi bir arada halleri..(askılarını unutmuşum tez zamanda eklerim umarım)


(pullarla süslediğimin bileğine,çikolata paketinin gümüş rengi kurdelesini,diğerinin de bileğine pamuk dantel,ponpon(Cansu’nun çorabından kopmuştu) ve hazır keçe peri ekledim)
Aklımda,hayalimde bir sürü şey var,görüp yapmak istediklerimden, “hıımm bunu yapabilir miyim?ya da “bunu yapsam nasıl olur?” “bunu kime hediye etsem/kime ne hediye etsem?”gibilerinden…Rutine dönmüş,sıkıntılı halime renk kattılar…Keyif alıyorum.Umarım güzel bir şeyler çıkar ortaya…Keçeyle flörtümüz başladığından beri örgülerle arama mesafe girdi haliyle.Karman çorman devam edicez inşallah…
Cansu kuzumun öksürüğü azalmakla beraber devam ediyor,geceleri sıkça uyanıyoruz…Umarım bir an önce geçer de rahatlar yavrum…
Geçen haftaki mısır patlatma günümüzden.Herkese anlatıyor "anneyle pat pat yaptık "diye...

Nasipse önümüzdeki hafta izinli olacağım.Kuzumun da sağlığı,keyfi yerinde olur inşallah,ağız tadıyla geçiririz nasipse.Hafta başından evde yapmam gereken işleri yapıp,diğer günlerimi evde kuzuyla kendime ayırmak istiyorum.Hiçbir yere çıkasım ,gidesim yok… Aralık “ben geldim,kış başlasın”edasıyla kendini hemen belli etti,havalar bir anda soğudu zaten.Daha yumuşak,güneşli bir gün olursa  ve tabii keyfimiz de yerinde olursa inşallah,belki bir gün Kemeraltı-vapurla Karşıyaka yapabiliriz.Yılbaşı ağacımızı kurarız,kurabiye-kek yaparız,oyun oynarız vs.Bunların  dışında hiçbir şey yapmak istemiyorum doğrusu.Aman sağlıklı,keyifli olsun da gerisi boş zaten…
Herkese mutlu günler…

4 yorum:

  1. Hiç acemice gözükmüyor ellerinize sağlık.Ben bir türlü cesaret edemiyorum keçeye,Cansu kuşu'nun ouyncağını merak ettim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)ama gerçekten acemiyim,özellikle dikiş konusunda,bitince daha iyi anladım...Bir deneyin çok zevkliymiş...Cansu'nun oyuncağını geçen sene Migros'tan almıştım 23 Nisan'da .sayıların üzerinde belirtilen adet ve renkte halkalar var,doğru renkli halkayı doğru sayıdaki çubuğa geçirmek mantığı.saymayı ve renkleri öğrenmeye yönelik.sevgiler...

      Sil
  2. Ellerinize Sağlık , son derece başarılı . Keçe kolay değil , bende acemiyim :)) Çalıştıkça gelişecektir. Önemli olan keyif almak . Kızınıza acil şifalar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,hoşgeldiniz...çok teşekkür ederim,umarım geliştiririz.Ama çok keyifliymiş,geç keşfetmişim gibi hissediyorum kendimi...Tekrar teşekkürler,daha iyi ,öksürüğü azalıyor şükür...sevgiler...

      Sil