7 Aralık 2012 Cuma

Yılbaşı Hazırlıkları-2

Yılbaşı hazırlıklarına başlamışken,evde neleri değerlendirebileceğimi de sorgular olmuştum.İlk aklıma gelen Cansu’nun 1. ve 2.yaşgününde kullandığım mama kavanozlarının kapakları oldu.Bu kavanozları 1.yaşgününde burada anlattığım gibi değerlendirmiştim.2.Yaşgününde ise sadece kavanozları kullanmış olduğumdan,kapakları “bir gün bunlardan bir şeyler yapılır” diye oradan oraya sürünüyordu.Taa ki bugüne kadar…
kapağın orjinal hali



İki hafta önce Koçtaş’a uğradığımızda gümüş gri ve altın sarısı olmak üzere 2 tane spray boya almıştım.Geçtiğimiz Pazar günü Cansu uyurken,ilk denememi yaptım ve kapakların her yerini altın sarısı  spray boyayla boyaydım ve kurumaya bıraktım.
boyanmış halleri
                                    
Boyaları kuruduktan sonra kapakların etrafına çift taraflı bant yapıştırdım.
çift taraflı bant yapıştırıldı

Bantın tam üzerine denk gelecek şekilde yeşil/kırmızı kurdele  geçip,kurdeleyi banta yapıştırarak kaymasını önledim/sabitledim.(kurdelenin eni kapak çevresine biraz geniş geldi ama daha incesini bulamadım)Fazlalık  bıraktığım kurdele paylarını da üstte halka oluşturacak şekilde birbirine diktim.
Kırtasiyeden aldığım stıckerları da her iki tarafına yağıştırdığımda,yeni yılbaşı süslerimiz hazır oldu. J
(Kaç kırtasiye dolaştım,noel babalı,kardan adamlı stıcker için ama hiçbir yerde yok,olsun bunları da çok sevdim ben)
ve son halleri-dış yüzleri

iç yüzleri

Bir taşla çok kuş oldu;kapaklar değerlendi,yeni yılbaşı süslerimiz oldu,geri dönüşüm yaptık,hobilere vakit ayırdık,sonuçtan mutlu olduk vs.vs.
Bu değerlendirmeyle 10marifet’in 2013 yılbaşı yarışmasına katılma niyetindeyim.İlk kez böyle bir girişimde bulunacağımdan,hem heyecanlı,hem tedirgin?bir garibim işte J
en çok bunlar içime sindi...

Bu arada Tchibo’nun Yılbaşı teması çok güzel,ben önceki gün gidip bu kurabiye kutularını(bu amaçla mı kullanırım bilmiyorum ama çok hoşuma gittiler)aldım.

Kuzuya da ipli ahşap oyuncak almıştım,sevdi,keyifle oynuyor…

Yeni yıl hediyesi olarak da çantalı çay takımı aldım ama yılbaşı gecesi vereceğim nasipse…
Çocuk Çay Takımı
görsel Tcibo'dan alınmıştır...
                                       
Bu da bugünden…Öğle saatlerinde bir anda indiren dolu yağışının fotoğrafı…

İşteki işleri toparlayıp,haftasonu evdeki işlere dalıp,tamamlayıp,nasipse haftabaşı itibariyle izine start veriyor olacağım…
Herkese şimdiden sağlıklı,mutlu,keyifli  haftasonları ve iyi haftalar olsun…
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder