30 Ekim 2012 Salı

Ortaya Karışık...

Liste kabarık,daha  yayınlanacak çok yazı var;
Kuzenlerin Partileri (Handan’ın 8.doğumgünü&Yaman’ın diş buğdayı),
Sonbahar Gezileri-2  Sasalı Doğal Yaşam Parkı,
Sonbahar Gezileri-3  Bergama-Foça&Bayram
Bunlardan önce ortaya karışık bir yazı daha ekleyeyim dedim…
(hazır işyerinden bağlanabiliyorken-resimleri yanımda olsa hemen onları da eklerdim ama fotoğraflar evde)

Bayındır sütüyle yapılan irmik tatlısı,üzerine çilekli jöleden kalp...
Güzel tatlar...



Bergama gezimizin Ovacık durağından...

Ovacık'taki güllerimizden bir demet...



Pamuk da Bergama Ovacık'tan... 

Ovacık'tan saf pamuk...


Bayramdan....
Bayram Şekeri fotoğraf çekmeye çalışırken....


 Kuzu zıpzıpta... 
zıp zıptan korkup kenarda oturmayı tercih eden kuzu...

 Bu da arkadaşımdan bolero örneği,tığla iki adet yuvarlak büyük motif yapıp sonra da askılarını yine tığla örüp tamamlıyoruz...


Yapılacaklardan ...
                                       
                                    Nihayet diğer kitabımı bitirip,yenisine başladım.
Gece Yolu, Kristin Hannah,Solina Silahlı
Elimden düşüremiyorum,dün gece 00:00'dan 03:45'e kadar okudum,ağlamaktan gözlerim şişti... Sabah iş olmasa bitirirdim herhalde.Okuyup,bitirmek için sabırsızlanıyorum...







En kısa zamanda diğer yazıları da yayınlamak umuduyla…
Sevgiler…
(not görsel kitap yurdundan alınmıştır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder