12 Ekim 2012 Cuma

Bu aralar biz...

Yine uzun zaman olmuş…Günler ne hızlı aktı bu aralar…
Eylül’ün 23’ünde hep beraber yazlığı toparlayıp,kapatıp İzmir’e dönüş yaptık.Göç ettik derken abartmıyorum aslında.Çünkü aralıksız 3,5 ay ordaydık.Hepimizin kıyafetleri,Cansu’nun oyuncakları vs…Bir araba dolusu eşya;topla,doldur,boşalt,yerleştir.Yorucu oldu.
yazlıkta sezonun son kahvaltılarından...tekrarları sağlıkla inşallah...
Ama diğer yandan farkettik ki;evimizi özlemişiz,evimizde bir arada olmayı,düzenimizi özlemişiz.
İlk 1 hafta-10 gün zor geçti.Sabahları anneanneye bırakıp,ben işe giderken çok ağladı kuzum.Ama şükür ki artık alıştı.Öpüp kokluyor,”hayılı işle anne” diye uğurluyor beni…Canım yavrum…
İzmir'e dönüşten sonra,sabah anneanneye giderken....
Döndükten sonraki 2 haftasonumuz da çok yoğun geçti,yani benim açımdan.Cansu’nun küçülenleri ayırıp,gruplandırmak,yenilerini çıkarıp yıkayıp,ütülemek.Yaman’a verilecek oyuncakları ayırmak,odasını düzenlemek.Diğer yandan uzuuun zamandır toparlamayı ertelediğim küçük odaya nihayet el attım ve boşalttım,dolap içlerini düzelttim.Kendi kıyafetlerimi eledim.Vs.vs.vs.(Öncelikli yapılması gerekenler arasında perdeleri yıkayıp,ütülemek ve vitrin temizliği kaldı.Bunları da haftaiçi akşamları yapmayı planlıyordum ancak küçük hanımımın uyku saatleri iyice rayından çıktığı için sürekli erteliyorum,nasipse bu hafta sonu uyku saatlerinde bitirmeyi umuyorum)Sonrasında da yazlık-kışlık yapılacak…
Bu arada sırayla hepimiz sezonun ilk grip/nezle turundan geçtik.Hatta Cansu 2.turda bu aralar (çıkardığı azı dişlerinin de etkisi var sanırım).
03/10/2012’de 2.yaş kontrolümüz vardı.Çok şükür ki her şey yolunda maşallah.Doktorumuz oyun grubu/yarım gün kreş önermiyor.Bu nedenle biz de bu konuyu bir süreliğine rafa kaldırdık.Allah anneannemize sağlık,güç-kuvvet versin inşallah…Sırada rutin göz kontrolümüz var,ondan da iyi haberler alırız inşallah.
Teyzoşta baby tv keyfi...
Geçtiğimiz Cumartesi günü; büyük yeğenim Handan’ın doğumgünü,küçük yeğenim Yaman’ın diş buğdayı partisini bir arada kutladık.Nice sağlıklı,huzurlu,mutlu günleri,yaşları,dişleri olsun inşallah…Pazar günü de;ailecek Selçuk turu yaptık.(bunları ayrı ayrı yazmayı planlıyorum)
Havalar serinlemeden gitmek istediğimiz yerler var;Bergama,Sasalı doğal yaşam parkı,Taypark ve vapurla Karşıyaka turu…Bir yandan bayram da yaklaşıyor ya bakalım…
Bu aralar ben;güneşli,cıvıl cıvıl,hareketli  yaz günlerinin bitiyor olmasından;biraz garip,buruk,
İçine kapanık,puslu sonbahardan dolayı; biraz hüzünlü ve durgun,
Bir çok şeyi aynı anda ve bir an önce bitirme çabamdan dolayı;biraz yorgun,
Güzel yavruma istediğim zamanı ayıramadığımı düşünmekten;kendime kızgın,
İpek bohçamın gece uyku saatlerinin çok geç olması(her akşam ortalama 1-2 saat uyutmaya çalışmakla geçiyor)nedeniyle kendime zaman ayıramamaktan dolayı biraz düşünceli ve karışık,
Tüm sahip olduklarım içinse mutlu ve huzurluyum…
Yakın zamanda;elimdeki kitabı bitirip(bir ara o kadar yavaşladı ki;
                         araya bu kitabı alıp,bitirdim.
(”Gizli Anların Yolcusu”nu okuyup,beğendiyseniz “Bora’nın Kitabı”nı da okuyun derim)
                   sırasını bekleyene  geçmek istiyorum.
(Candostum çok önerdi,bir an önce başlama hevesindeyim)
Havalar serinlemişken,örgülerimle buluşmak istiyorum.Geçen kıştan yarım kalanlar ve ipleri alınıp,modelleri belirlenip başlamamı bekleyenler var…
Boşalttığım küçük odayı Cansu ve benim için aktivite odası haline dönüştürmek için can atıyorum.Benim açımdan pek bir şeye ihtiyaç yok ama Cansu için yaşına uygun  bir masa-sandalye ve oyuncak mutfak alma niyetindeyim.Handan’dan gelen yazı tahtasını da yerleştirdik mi tamam olur.Ver elini oyun hamurları,boyalar…Bakalım,inşallah…
Şimdilik bizden bu kadar,yakın zamanda görüşmek üzere sevgiler…
 *(kitap görselleri D&R'dan alınmıştır.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder