18 Kasım 2013 Pazartesi

Haftasonu...

Herkese iyi haftalar…
Yorgun bitirilen,yorgun başlanan günler,haftalar birbirini kovalıyor.Uykusuzluk ve ağırlaşıyor olmak her geçen gün beni daha da fazla yorgun ve halsiz bıraktırıyor sanırım.Hep derler ya ,anneler son aylarında uyuyamazlar ,aslında bu vücutlarını doğum sonrasına hazırlamak içindir diye…Öyledir umarım diyerek kabulleniyorum(Cansu’da bu kadar uykusuzluk çekmemiştim)(aslında yaşadığım şey uykusuzluk değil,uyuyamama ;erken yatamıyor,geç kalkamıyorum,fırsatım olduğunda da uyuya teslim olmuyor,bir şeyler yapıp duruyorum.Günde 5-6 saatlik uykularla geçiyor günler yaklaşık 2 aydır.Bir ortam olsa ,teslim olsam uykuya belki saatlerce uyurum,çok ihtiyacım var aslında…Neyse umutluyum canım,doğumdan önce bir dinlenirim inşallah…
Haftasonu çok hareketliydi;Cumartesi günü kahvaltıdan sonra anneme gittik Cansu’yla …Her yer miss gibi aşure kokuyordu…Dağıtmaya faydamız olur dedik ama dinletemedik,süslemeleri yapıp,kenara çekildik..Sıcacık aşureleri mideye indirdik(iki bayram,bir aşure ayı tartılara fena yansıyor ama neyse)Daha sonra kuzuyla eve döndük,Cansu’yu uyutup ben de uyuyacaktım ama ,listeyi kontrol edeyim,bir-iki ortalık toparlayayım diye uzanamadım,biraz örgü-tv derken zaten uyandı ipek bohçam…Akşam için arkadaşlarımızla sözleşmiştik,eşim gelince çıktık.Bu grubumuzla bir araya geldiğimizde 6 çift,7 çocuktan yaklaşık 19 kişi kadar oluyoruz.Ev tam kreş gibi oluyor,epey şenlikli …Ama çocuklar da bizler de keyif alıyoruz,bayanlar olarak çok güldük mesela …Gece geç saatte döndüğümüzde Cansu yolda uyuya kalmıştı.Pazar günü ilk kez onun dokunuşuyla uyandım(yatağından kalkmış gelmiş yanımıza) “anne ben uykuya dalamadım” dedi,sanırım üstünü de açmış,aldık aramıza koyun koyuna yattık ama uyumadı bizimki,anne-kız salona geçtik sabah 08.30 da …Kitap,fotoğraf bakmaca,tv derken kalkıp kahvaltımızı hazırladık…Kahvaltıdan sonra biz çay keyfi yaparken,Cansu’da odasına gitti,sesi çıkmayınca baktık ki,kitaplarını inceliyor,kendince hikayeleştiriyor,tokalarını düzenliyor vs.vs. Biz sohbet edip,çaylarımızı yudumladık,o da kendince zaman geçirdi,hiç seslenmedik.Sonrasında toparlanıp çıktık,önce Kemerlatı’na gidip,kısa bi tur attık,ardından Konak’tan vapura binip Karşıyaka’ya geçtik,Karşıyaka çarşıda turladık,hava serinleyip,kapatmaya başlayınca atladık vapura döndük geri … Ne kadar çok ihtiyacım varmış,ne kadar çok özlemişim…Vapur keyfini,denizin kokusunu,martıları yakından izlemeyi,ayın dolunay halini incelemeyi,vapurda çay içmeyi çok özlemişim…Bir de ne zamandır bunu ailece yapmayı istiyordum,çok iyi geldi.Yorulduk ama değdi.Hava karardığında Kemeraltından çıktık,bir şeyler yedik,eve geçtik.Gayet yorgun bir halde banyolarımızı yapıp ,uyku moduna geçtik…Cansu biraz zor da olsa uyudu(yorgunluktan uyuyamamak derler ya ,öyle oldu sanırım),ben de tv karşısında uyuyakalmışım…
Sabah yarım saatte zor uyandırdım kuzuyu “anne hadi gel uyuyalım” deyip durdu sürekli…

Yeni haftamıza başladık,hepimize iyi gelsin ,güzel geçsin inşallah…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder