15 Kasım 2013 Cuma

Günler...

Günler ne de çabuk geçiyor bu ara…Ekim ayı bayramlarla çok çabuk bitiverdi,Kasım’ı da yarıladık.
Bayram öncesinde  evdeki işleri tamamlamayı çok istemiştim,şükür halloldu;iki oda,koridor boyandı.Cansu’nun odasını değiştirdik,daha büyük olan orta odaya geçti,bu vesileyle yatağını da büyütmüş olduk.Bayramdan önceki bir hafta boyunca salon depo gibiydi.İki odadaki tüm dolap –çekmece içleri,oyuncaklar ne varsa hepsi salona yığıldı.Mobilyalar yerlerini alınca,tekrar yerleştirildi.Bir an hiç toparlanamıycaz sanmıştım ama sağolsun annemin her gün gelip-gitmeleri sayesinde atlattık. Gündüz işte ,gece evde çalıştım 10 gün boyunca.Çok yoruldum ama değdi.Cansu’nun odası çok içime sindi.(ufak-tefek işler kaldı;perdeler takılacak,fotoğraflar asılacak vs)
Kurban Bayramında,ziyaretlerimizi yaptık,gitmek istediğimiz çoğu yakınımızı ziyaret ettik çok şükür.Arkadaşlarımızla bir araya geldik,yorulduk ama keyifliydi.
Bayram sonrasında Çınar için alışverişlerimizi hızlandırdık.Alınması gerekenlerin çoğunu aldım,yıkanıp ütülenip kaldırıldılar.Hastaneye gidecekleri bir grup yapıp,çantaladım.Ufak-tefek ayrıntılar kaldı .Biliyorum aslında daha erken ve çok şükür her şey yolunda ama,malum herkes o kadar çok yorum yapıp göz korkutuyor ki(erken doğum söylemleri),Cansu’ya hamileliğimde de aynı şeyleri duyup,endişelenip 41 +1 ‘de zorunlu sezeryan olmama rağmen,tedirgin olup hazırlıklarımı hızlandırdım.İnşallah zamanında sağlıkla gelir oğlum…
İkinci bebeğimizin erkek olacağını öğrenince Cansu’nun eşyalarından tekrar kullanılmak üzere kaldırdıklarımı ,oda değişikliği sırasında açıp tek tek inceleyip ayırdım.Cansu’ya hatıra olarak saklayacaklarımı (hastane çıkışı,ilk bayramlığı vb)paketledim,cinsiyet farklılığı sebebiyle kullanamayacaklarımızı da candostumun 0-2 yaş aralığında kızları olan üç ayrı komşusuna ulaştırdım.Amacına ulaştığını görünce de çok mutlu oldum…
Hala yapılacak bir çok iş var;çekmeceler ,banyo dolapları düzenlenecek,mutfakta ufak bir tadilat(kapak –tezgah değişikliği)yaptırılıp ardından dolaplar temizlenip düzenlenecek,salon vitrin-perde temizliği vs.derken gözümde büyüdü yine.Çınar’ın  ilk 6-9 ay park yatakta yatması muhtemel olduğundan oda takımını seneye almayı planladık.Bu nedenle onun eşyalarını yerleştirecek bir alan ayarlamak lazım vs.vs.Çok şükürler olsun ki hepsi güzel telaşlar...Kısa zamanda toparlayıp,hayırlısıyla doğum iznini sakince geçirmeyi,en azından hamileliğimin son iki-üç haftasını daha yavaş, dinlenmeceli geçirmeyi arzu ediyorum.İnşallah arzu ettiğim gibi olur hayırlısıyla…
Evdeki işler bitmese de ,örmeye zaman ayırmaya çalışıyorum..İyi geliyor…Çınar için üç tane ,Cansu için bir tane yakadan başlama yelek ördüm.Şimdi bir yelek ve bir battaniye var elimde.Sonrasında bir battaniye daha var niyetimde(battaniye dediysem öyle ince bir şey değil,örmeye devam ettiğim kartopu anakuzusu ipten-çok istekle başladım ama ipin örülüşü zor geldi,biraz hevesim kırıldı.Diğeri de alizenin baby set marifetli-mini ponponlu ipi)…Ördüğüm yeleklerden ikisi aşağıdaki gibi.İpler Nako baby hoşgeldin.Tavsiye ederim,hem renkleri çok güzel,hem de örülüşü çok zevkli.Diğer favori ipimde Nako baby lüks minnoş.Örülenler bittikçe paylaşıcam inşallah.....


Cansu kuzuma gelince,büyüyor.Pazar günü 38.ayımızı bitirip,39. Aya giricez inşallah… Odası değiştiği,yatağı büyüdüğü için çok mutlu.Büyümek ve ablalık üzerine hep konuşmaları,heyecanları… Arada bana karşı çok diklenip,asabileşse de benden kaynaklandığını düşünüyorum(gittikçe halsizleşiyor,daha çabuk yoruluyor ve sabırsızlaşıyorum)Sabahları uyanmakta zorlandığında evden çıkmamız çok uzun sürüyor.Kendi uyanır ya da uykusunu almış olarak uyandırılırsa değmeyin keyfimize,yok tam tersi olursa işte o zaman işimiz iş… Canım kızım ,biricik prensesim…Nasıl da heyecanlı kardeşi olacağı için…Zor olacak ilk zamanlar tahmin ediyorum ama bir alışsın kardeşine,yeni düzenimize ,en çok o sahiplenecek kardeşini hissediyorum…Canım yavrum benim…
Şimdilik bizden haberler böyle…Her ne kadar yorum bırakamasam,düzenli yazamasam da çoğu bloğu takip etmeye çalışıyorum,inşallah hepimizi sağlık,huzur,mutluluk dolu keyifli günler bekliyordur.

*Bu arada bebek şekeri,kapı süsü,anı defteri gibi ayrıntılara henüz karar veremedim.Klasik ürünler,keçeler,kumaş ürünler arasında gidip geliyorum.İncelediğim kadarıyla kumaş ürünlere gidiyor gönlüm ama beğendiklerimin fiyatları çok yüksek...Hastane çıkışı,nevresim,tulumlar genelde düz krem,sütlü kahve,mavi ve gri tonlarında,ben de bu tonların kullanıldığı kumaş ürünlere yöneliyorum(isim kapı süsü,kadife lavanta keseleri gibi)ama karar veremediğimden önerilere açığım.Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim..

İyi haftasonları dileklerimle,
Sevgiler..



1 yorum:

  1. Allah sağlık ve sıhhatle kolaylıkla kavuştursun bebeğine her ikisini de mutlu ve huzurlu büyüt arkadaşım.. Onlar gelirken ki telaşemiz bile güzel değilmi yine de kendini fazla yorma derim Allah yardımcın olsun..Bu arada kızlarımız adaş..benimkisi 6 yaşında 7 aylık ta bir oğlum var...allah hepsine sağlıklı uzun ömürler versin.amin

    YanıtlaSil