21 Ocak 2013 Pazartesi

İyi Haftalar..

Herkese iyi haftalar(dedim ama kim bilir ne zaman yayınlayacağım?)
Yorgun,uykusuz  ve hastayım.Geçen haftadan beri kırıklık vardı,ilaç,meyve bir şekilde toparlamaya çalışıyordum ama,haftasonu hareketli geçince,bünyemin zayıfladığından haberdar olan mikroplar saldırıya geçti.İlaç,meyve vs.takviye yapmaya çalışıyorum.Kolumu,başımı kaldıracak halim yok.Gözlerim  ve boğazım yanıyor…Bir an önce toparlarım inşallah…
Geçen hafta klasik koşturmaca,Cumartesi evi süpür,toz al,yağmur nedeniyle eve kapandık.Cansu’yu uyuttum,mis gibi güneş açtı…Kaçırdık.Aceleyle yemek yap,çamaşır yıka,as,kalan işleri toparla.Tam oturdum kuzum uyandı.Hadi yemek,manav alışverişi vs.derken akşam oldu.Arkadaşlarımız akşam geliyoruz deyince,”hadi yemeğe gelin”,dedim.Yemeğe ve sofraya koştur vs. 20:45 gibi herkes gelmiş ve yemeğe oturmuştuk.Güzel zaman geçirdik.Cansu  ve Eren bol bol oynadılar.Önce Eren,sonra Cansu geceyarısından sonra uykuya daldılar.01:00 gibi arkadaşlarımız gitti,evi toparla düzenle derken 02:30 gibi yattım…Pazar sabası kahvaltı,çamaşır,ev işi…13:30 gibi arkadaşımızın oğlunun doğumgününe gittik.Çocuklar deli gibi eğlendiler.17:00 gibi ordan ayrılıp,babaanneye gittik.Yolda uyuya kalan yavru,orda da uykuya devam etti.Uyanır uyanmaz da kaldığı yerden devam…23:00 gibi evdeydik…Bulaşık makinası boşalt-doldur,çamaşır at ,00:30 gibi Cansu uyudu.Ben de çamaşırları serip 01:00 gibi yattım…Bu sabah uykuya doyamamanın ve Pazartesi olmasınının verdiği gerilimle ağlayarak çıktık evden…Arabada sustu,ama annemlere bırakırken yine başladık.Neyse benden sonra sakinleşmiş biraz…
Bu akşam nasipse,bir koşu eve,sabah kurulup akşama yıkanmış olması beklenen  çamaşırları asma,evin her yerine serili kuruyan çamaşırları toplama,sofra hazırlama,yapılan alışverişleri yerleştirme,yemek yeme,kuzumla oynama,seyahat için valizi hazırlama beni bekler.
Çarşamba sabahı yolcuyum,Cuma akşamı döneceğim nasipse…Sağ salim gider-gelir kuzuma,yuvama kavuşurum inşallah…