2 Ocak 2013 Çarşamba

HOŞGELDİN YENİ YIL....



Merhaba,

Sağlık,huzur,mutluluk,başarı,bereket,neşe dolu,
güzel ve hayırlı umutlarımızın,dileklerimizin gerçeğe dönüşeceği keyifli bir yıl olsun...
Yeni Yılımız Kutlu Olsun...



Geçen yıldan son kareler...

kuzenleriyle beraber,babaannesinin doğumgününü kutlarken...

gözler hep pastada...


Pazar günü,Ikea'da...

kule yaparken çok dikkatliyiz...

İşyerindeki yılbaşı partisini,Pazartesi öğleden sonra yaptık,menü çok zengindi, bir kısmı burada...Herkes karınca kararınca bir şeyler hazırladı.Benim menüye kattıklarım;yalancı su böreği,makarna salatası,peynir topları,kereviz salatası)Çok keyifli geçti...(Maşallah)


İşyerindeki yılbaşı partimizden

Evdeki yılbaşı köşemiz..

Pazar günü ablamlarla görüşüp,yılbaşında beraber bizde olmaya karar verdik,alışveriş vs,akşamdan masayı hazırladım(iyiki de öyle yapmışım Pazartesi 19:30'da evde olabildim)

Yaman Bey ve Cansu Hanım'ın servisleri)

Masamızın ilk hali

Masamızın ikinci hali
 Masanın üçüncü ve son hali yok.Çünkü karnımızı doyurup,Cumhuriyet Meydanı'na gitmek üzere,aceleyle evden çıktık...Meydana vardıktan 1-2 dk.sonra geri sayım başladı ve mükemmel bir havai fişek gösterisiyle yeni yılımıza girdik...Hayırlı,uğurlu olsun inşallah...

Ardından evlerimize dağılıp,"uyku kardeşim ver elini"

Sabah çorbacıya gittik,ardından pazara,parka ve doğru eve...Evi toparla,temizle,kuzuyla oyna,uyut,banyo derken,akşamı yaptık.Yemeğimizi yiyip,bol bol oyun oynayıp,geç saatte uykuyla buluştuk...

Cansu'mun,elinden düşürmediği "tıytıl"ının yerini ,Ikea'da görüp beğendiği bu köpekçik aldı...
Beyaz renkli ve aldığımız karışık renkli bu köpekler vardı,"beyaz köpekten alalım mı?"dedim,"hayıl anne mazlumdan alalım"dedi(Mazlum Bayındır'daki köpek ve renkleri de tipi de aynı)şimdi "Mazlum "diye elinden düşürmüyor.Gelen hediyelerden bir diğer favori oyuncağıysa ablamın aldığı kek yapma seti...Bayıldı.(ben de bayıldım doğrusu)Sabah onları da çantaya doldurup,anneannenin yolunu tuttuk..
Yeni yılın ilk iş gününe de böylece başlamış olduk...
(eski yılın değerlendirmesi,yeni yıldan beklentiler gibi yazmak istiyordum ama olmadı,zaman bulursam geç de olsa eklemek istiyorum,bakalım,nasip)



Mazlum köpeğiyle salıncak keyfinde...




HEPİMİZ İÇİN GÜZEL BİR YIL OLSUN...
SEVGİLER....

2 yorum:

  1. ne kadar guzel bir sofra bu leine saglik bizden!
    nice guzel yillar olsun saglikla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,aceleyle yaptık bir şeyler işte...
      hepimize güzel yıllar olsun inşallah,sevgiler...

      Sil