19 Eylül 2012 Çarşamba

Günler hızla geçip,gidiyor...

Günler hızla geçip,gidiyor.
(*Bu postu aslında geçen hafta yayınlayacaktım ama işyerinden bir türlü yeni yayın oluşturamadığımdan güncelleyerek bugün yayınlayabiliyorum)
Öncelikle bu sene okullu olan bütün çocuklara ve ailelerine hayırlı-uğurlu olsun…Ömür boyu hem eğitim,hem genel yaşamlarında çok başarılı bireyler olsunlar inşallah…(zamanından önce başlayanlar her ne kadar içime sinmese de,çocuklara,ailelerine ve öğremenlere şimdiden kolay gelsin…)
Önceki  hafta rutin Özdere-İzmir temposuna Manisa iş seyahati eklendi,düğün,doğumgünü hazırlıklarının telaşesiyle haftayı tamamladık.
08/09/2012 Cumartesi günü eşimin kuzeninin düğünü vardı.Özdere’den gideceğimiz için hafta boyunca benim,Cansu’nun ve eşimin kıyafetleri,ayakkabı-çanta-takı vs.Özdereye taşıdım.Cuma akşamı,işten çıkıp,(dolmuşla)yazlığa varmam 21:30’u buldu.Kuzumla kavuştuk,oynaştık…Bu aralar uykuda biraz sıkıntı yaşıyoruz.Geç yatmak istiyor,uykuya direniyor(genelde bana yaptığı için-özlediğinden diyoruz ya bakalım),geceleri sık uyanıyor.Geçicidir umarım…
yaseminleri çok seviyor...

Cumartesi günü,kahvaltı,oyun,deniz,banyo rutini.Cansu’yu  uyutunca ben de kuaföre.Özdere’de ilk kez kuaföre gittim bu arada.Çok da memnun kaldım.Hem temiz-titiz ,hızlı ve pratikler ,hem de güzel modeller çıkarıyorlar.Aklınızda olsun,Özdere merkezde,cadde üzerinde Nevin Kuaför…
düğün için toplattığım saç modeli...
Kuaförden eve dönünce baktım ki,ipek bohçam uyanmış,annesini ararmış…Önce onun gönlünü aldım,ardından makyaj,hazırlık,eşim de gelince toparlanıp çıktık.Babaannesi düğün için Cansu’ya gelinlik almıştı,ilk kez gelinlik giydirmiş olduk böylelikle.Masallardan çıkmış peri kızları gibiydi Maşallah…Düğün başladıktan bir saat sonra başladı bizimki”anne ben yoruldum hadi eve gidelim”demeye,ardından da “çıka bunu çıka”deyip gelinliğe isyan etti(boyu biraz uzundu,ayağı takıldığından rahat edemedi sanırım,yedek elbisesiyle değiştirdik üstünü)Sonrasında düğün boyunca,ben masada otururken oynadı,ben oynamaya ya da eşimle dans etmeye kalkınca kucak istedi.Çok düşkün bana,hoşuma da gidiyor ama bazen de yorucu oluyor haliyle.Zamanla değişir,geçicidir sanırım…Misafirlerin çoğu dağılınca,bizimki kucağımda uyudu kaldı,arabasına yatırdık,üstünü de güzelce örtüp,gözümüz üzerinde eğlenmeye verdik kendimizi…Güzel ve eğlenceli bir düğündü,benim ufak-tefek aksiliklerimi saymazsak(bir kere düştüm 3 basamak merdivenden,ikincisinde piste kapaklanmak üzereyken eşim tuttu,üçüncüsü de küpemi kaybettim,şükür yarım saat sonra şans eseri bulduk.)Geceyi saat 02:30 gibi tamamlayıp,yola çıktık,1 saat kadar sonra eve ulaşıp,uykuya teslim olduk.Yorulduk ama eğlenmek iyi geldi…
Pazar günü ,sürekli uyuma isteğiyle geçti…Kahvaltıdan sonra oyun,uyku,akşam gezmesi,yemek telaşı…Ardından kuzuyla hamur oynadık.Dışardan kedilerin sesini duyunca bizimki;
C:”anne kedi mavv dedi” ,”annesi kızdı kediye”
B:”nasıl kızdı annecim?
C; (kaşlarını çatıp,dudakları sıkı sıkı kapatıp)”mmmmmmmmm dedi annesi”
Sonrasında da yine biraz güçlükle uykuya…
Dün burdaydım,bu akşam inşallah gidicem ipek bohçama…
17 Eylül Pazartesi 2.yaş günümüzdü…Nice nice güzel,sağlıklı,huzurlu,mutlu günlere ipek bohçam!...
Günler öncesinden aldı beni bir heyecan,hazırlıkları yetiştirmeye çalışıyorum(geçen sene ilk doğumgünümüzde 3 ay önceden başlamıştım,bu sene hadi deneyimliyiz ne nerde biliyorum diye 1-1,5 ay önce başladım.Ama işyerinde işler bir anda yoğunlaşınca iki ayağım bir pabuca girdi.)Son 4 haftadır çok yoğun geçiyor.Geçen hafta;Salı  Özdere,Çarşamba, İzmir,Perşembe-Cuma Özdere,Cumartesi İstanbul toplantı,Pazar İzmir’dönüş ve 6.evlilik yıldönümümüz,Pazartesi de kuzumun doğumgünü kutlaması şeklinde yüksek bir tempoyla tamamlandı.(hepsi de güzel ve keyifli geçti çok şükür,ayrıca yayınlayacağım inşallah)
Doğumgünü ertesi;dün itibariyle ağır bir grip başladı.Dün çok kötüydüm,bugün biraz daha iyiyim şükür.(Cansu’da da benzer şikayetler var,inşallah bir an önce toparlarız)
Apartmanın dış cephe boyaması henüz bitmediğinden(firma Ramazan Bayramında teslim edecekti Kurban Bayramı gelecek neredeyse),benim Cansu dönmeden perdeleri yıkama,vitrin temizleme,odaları düzenleme planlarım suya düştü.(Balkonlar kapalı olduğundan evin içinden çalışacaklar,öyle de içime sinmeyeceğinden erteledim)Neyse  biraz sıkıştırınca,ustalar bugün başladılar,en geç Cuma teslim edecekler inşallah…Bu hafta son Özdere-İzmir turlarımızı yapıp,nasipse Pazar günü annemlerle sezonu kapatıp İzmir’e dönüyor olacağız(daha doğrusu göç ediyor olacağız J )
Çok şükür bir yazımız daha ailemiz ve sevdiklerimizle beraber ağız tadıyla,huzur ve mutlulukla geçti…Tüm günlerimiz sevdiklerimiz ve sevenlerimizle keyifle geçsin inşallah…
Bir yanım -en çok-annemin yükünün hafifleyecek olmasından, yerleşik düzene geçiyor olmaktan,daha düzenli,daha kendi halimizde olacağımızdan dolayı huzurlu,mutlu,
Diğer yanımsa;evin işlerini Cansu dönmeden bitirememiş olmaktan(Cansu’nun sonbahar/kışlıklarının yıkanıp-ütülenmesi,odaların/dolapların düzenlenmesi,ustalardan sonraki temizliğin yapılması,vitrin ve perde işleri…tüm bunları onunla yapmam zor olacak) stresli,açık havada zaman geçirmeye fazlasıyla alışmış ve bundan çok keyif alan kuzuyu yeni düzene kolayca geçirebilme yollarını aramaktan düşünceli(3 ay sonra ilk kez doğumgünü gecesi evimizde kaldı,şaşkın,odasını/oyuncaklarını özlemiş haldeydi belki bunun biraz faydası olur),sıcak,güneşli yazın yerine sonbaharın puslu günlerinin gelmesinden dolayı biraz hüzünlü(bu hal biraz da benim rutinim sanırım,her sonbahar böyle hisseder,biraz kasvetlenirim)Cansu’yu oyun grubu ya da yarım gün olarak gönderebileceğim bir anaokulu bulamamaktan dolayı da kaygılıyım(dönem olarak erken,aklımızda hep 3 yaşını doldurması vardı ama annemi biraz olsun dinlendirmek istiyorum ancak henüz içime sinen hiçbir yer bulamadım)
 2.yaşgünü hazırlıklarımızı ve kutlamamızı ayrı bir post olarak en yakın zamanda yayınlamaya çalışacağım…

Sevgiler…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder