2 Ağustos 2012 Perşembe

Kitaplar,iyi arkadaşlar...





Çok uzun zaman oldu,izin bitti,izin sonrasındaki hafta bile bitmek üzere.Kendiminki dahil olmak üzere bloglara yeni yeni bakabiliyorum.Yakında yorumlara ve yayınlara başlayabilirim umarım.İzin postundan önce okuduğum ve okumak istediğim kitaplar hakkında bir şeyler yayınlamak istedim.Zira izin yazım için  keyifle fotoğrafları ayıklamak,seçmek ve uzun uzun yazmak niyetindeyim,ama yine de Cansu'nun yeni bir fotoğrafıyla başlamak isterim,sonrasında sıra kitaplarda...

Cansu keyifle oyun  peşinde...

Hep söylerim;benim kitap okuma ve mola verme dönemlerim var diye …Anladım ki bu aralar yoğun okuma dönemimdeyim…

1 ayda,bu yoğunluğa rağmen 3 kitap okumuşum…Tabii burada kitapların akıcılığı çok büyük etken…
Yaz başından bu yana,sırasıyla;
Elif Şafak-İskender… ;bu kitabı ilk çıktığı zaman almış,20-25 sayfa okuyup bırakmıştım.Haziran’da tekrar başladım elimden düşüremedim.Çok kısa zamanda da bitirdim.

Hande Altaylı –Kahperengi  …. ;su gibi aktı gitti,İskender’den daha çok etkiledi…


Ayşe Kulin-Gizli Anların Yolcusu….;Ayşe Kulin’in daha önce çok kitabını okudum.Ama bu aralarında en çarpıcı ve beni en şaşırtmış olanı…Bu kitap hepsinin önüne geçti…

Okuduğum bu 3 kitapta çok akıcı,etkileyici,uykusuz kalmaya (benim için)değecek kitaplardı…Hepsini de tavsiye ederim…
Debbıe Macomber-Bir Yumak Mutluluk….;Daha önce Küçük Mucizeler Dükkanı’nı okumuştum, daha sürükleyiciydi.Zaten başlayıp sıkılınca araya İskender’i almıştım.Diğer 3 kitap bittikten sonra bu kitabı da tamamladım.Serinin diğer kitaplarını da almıştım ,umarım onlar daha akıcıdır…
   

Hızımı kesmeden 2 kitap daha aldım ,karma okuyorum denebilir;

                                

Alınıp sırasını bekleyenler;

     


Alınan,aralıklı okunan çocuk gelişimi ve ebeveynlik üzerine olan kitaplar da bunlar…
   

Buraya yazmadığım ama alınıp bir nedenle okunmayan,bekleyen bir o kadar da kitap var arşivde.Umarım onların da sırası yakın zamanda gelir.Bu arada kitap önerilerinizi de beklerim...
Sonrasında da ;
     
Bunları almayı planlıyorum…


Cansu’dan,bizden haberler ve izin fotoğrafları yakın zamanda(kim bilir ne zaman?)burada olacak inşallah…
 (not:görseller kitapyurdundan alınmıştır)
Sevgiler…



2 yorum:

  1. Ayse Kulin fanatigi olarak tavsiyenize hemen uyup siparis veriyorum.Cok tesekkurler guzel paylasimlariniz ve tavsiyeleriniz icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz,
      Ayşe Kulin'in diğer kitaplarından okuduklarınız varsa, bu kitap sizi çok şaşırtacak o zaman.keyifle okumanızı dilerim...sevgiler

      Sil