13 Ağustos 2012 Pazartesi

İyi bir haftasonundan...

Güzeldi haftasonumuz çok şükür…
Cuma akşamı gittiğimde,güzel kuzumun kollarını iki yana açıp ;“HOŞ-GEL-DİİİİN” diye bir karşılaması vardı ki anlatamam…”anne geldi,anne geldi”diye dört döndü etrafımda…Çok özlüyorum ama,bu aralar daha da fazla özler oldum…
Kahvaltıdan sonra saçlarını örüp,başına bizim bandanayı doladım,bahçede fotoğraf peşinde koşturdum.Ben onun ,o da bahçedekilerin fotoğrafını çekebilmek için epey uğraştık.Hep şu cümleleri söyler haldeydi;

"aslan çekiim mi?,ödek çekiim mi?çiçeği kokliim mi?"
Kanaviçeli güzel,aslanın fotoğrafını çekmeye çalışırken

Sıra ördeklerle ,leylekte...
Haftasonunun süpriziyse kolluklardı…Cuma günü anneannesi alıştırmış,denize giderken simidimizi yine yanımıza aldık ama”aaa patlamış simit”deyince,kolluklarla giriverdik.Ben panik durumdayım haliyle”ay nasıl olur?yüzüyor mu şimdi?nasıl yani?”gibi bir dizi şaşkınlık içerisinde kaldım.Maşallah kuzuma…Olacak galiba…Tabi pür dikkat ve temkinliyiz.Henüz şaşkınlık aşamasında olduğumdan fotoğraflama aşamasına gelemedim,bu nedenle  kolluklu görüntüleri yok henüz…
Öğleden sonra çocuklar uykuya,biz anneleri kahve başına…Akşam eşimi karşılayıp,dışarda yemeğimizi yedik.Sonrasında da 2.kuşak yazlık komşuları olarak 3 aile buluşup öndört evlere Tropicana’ya gittik.Birinin bebişi henüz göbişte,diğerininki anneanneyle gece uykusunda,benim pembecik yavrum,bebek arabasında bizimle…Uyuyamayınca sahili turlamaya devam,en son yoruldum ve ben de oturup,kucağımda sarıp sarmalayıp,ninnisini söyledim,uyuya kaldı…Bebek arabasına yatırıp,battaniyesini örttüm bir güzel uyudu temiz havada.Gece hava serinleyince üşütür müyüm diye tedirgin oldum,sık sık kontrol ettim,terliyor mu?,üşüyor mu?endişesiyle ama,şükür iyiyiz.Oturduğumuzda saat yaklaşık 23:00’ü gösteriyordu,kalktığımızda ise 03:00’e geliyordu.Gecenin sonunda düşündüm ki;meğer ne çok asosyal olmuşum,Cansu,annemler,iş koşturmacasında böyle bir ortama bile zaman ayırmayalı ne çok olmuş…Öyle keyif aldım,öyle çok güldüm ki o gece anlatamam.Çok ihtiyacım varmış,iyi geldi…Pazar günü,bir önceki sabahı aratmayacak şekilde 07:00’de uyandı kuzum,ne yapsam uyutamadım,haliyle ardından kahvaltı,oyun derken uykusunun gelmesi-uyumak istememesi arasında huysuzlaşmaya ve ortam gerilmeye başladı…
En son kızdım,”bak Cansu uykun var uyumuyorsun,ikimizde yoruluyoruz,üzülüyorum ben” dedim,bana dönüp sorarcasına bir ifadeyle “gerçekten?”dedi…Kalakaldım…J
Hava serin,rüzgarlı,deniz dalgalı ve annenin gözü muhtemel arpacık sebebiyle şiş olduğundan denize girmedik.Akşam babasının mangal balıklarını,annesinin salatalarıyla yemeğimizi yiyip,maçı seyrettik.
Maçı seyrederken;
C: “anne abile top oynuyo"
A: "evet annecim"
C: "anne,top nedeee?”
A: "orda annecim bak" o koşturmacada,22 adamın arasında topu bul da göster çocuğa…
Uyuya kaldı,maç bitince toparlanıp anneannelere döndük.(Son zamanlarda haftasonları annemleri biraz olsun dinlendirebilmek için,Cumartesi akşamdan Pazar akşama kadar,babaannelerinin yazlığına gidiyoruz.Bu haftasonu kayınvalidemler de olmadığından uzun zaman sonra çekirdek aile üçümüz başbaşaydık,özlemişiz..)Herkez yatınca biz annemle 02:00’ye kadar  başbaşa sohbet ettik.(bunu da özlemişim,genelde annemle sohbete fırsat bulamıyoruz,ya da son zamanlarda yorgunluktan ikimiz de gergin oluyor,pek sohbet edemiyoruz,bu da iyi geldi..)
Sonrasında uykuya…Sabah güzel yavru uykudayken yola ve yeni haftaya merhaba…
Herkese iyi haftalar olsun…

1 yorum:

  1. hoşheldiniz,teşekkür ederim.ilk fırsatta ziyaret edicem sevgiler

    YanıtlaSil