27 Haziran 2012 Çarşamba

Bodrum Bodrum...

İş amaçlı çok sık seyahat ettiğim Bodrum’a hamilelik-doğum-emzirme süreçleri nedeniyle yaklaşık 2,5 senedir gitmiyordum.Uzun zaman sonra geçen hafta gidebildim.
Öncelikle yol çalışmaları hakkında uyarmak isterim,Söke-Milas arasında yol çalışmaları hala devam ediyor.Özellikle Bafa Gölü güzergahında Çarşamba-Cuma-Cumartesi günleri dinamitle patlatma çalışmaları yapıldığından 13:00-17:00 arası yol trafiğe kapatılıyor.(Arkadan-Didim’den dolaşabileceğiniz bir rota var ama yollar çok karışık ve bozuktu,hala öyleymiş önerilmiyor)
Perşembe sabah 07:30 gibi yola koyuldum,Bafa gölünde Göl Restaurant'ta çay-kahve molası verdim.

Bafa Gölü

Bafa Gölü Göl Restaurant

Bafa Gölü tarihçe

Eşsiz manzara,sabah serinliğinde çok keyifli ve dinlendiriciydi.Gölün temiz havasını alıp yola devam ettim,İlk durağım Milas’tı,ardından Bodrum.Haftabaşından beri Bodrum’da bulunan ekip arkadaşlarımla buluştum.Öğle yemeği için Konacık’taki Kısmet Lokantası’nın yolunu tuttuk,önceki ziyaretlerimden de bildiğim bu lokantadan yakın zamanda Suyun Güncesi de bahsetmişti.Tam öğle saatinde gittiğimizden çok kalabalık ama bir o kadar da çeşitli ve lezzetliydi yemekleri... Ardından Yalıkavak-Turgutreis ziyaretlerimi yaptım.Bodrum gittikçe büyüyor,kalabalıklaşıyor,trafik sorunu artıyor...Haftasonlarını düşünemiyorum...Ziyaretlerimi tamamlayıp otele geçtim,otel pek iyi olmasa da odanın Gümbet manzarası çok güzeldi.
Bodrum-Gümbet Koyu'nda gün batımı

Otel kapı numaralığı(çok aradım bulamadım)
Hazırlanıp yemeğe çıktık.Yakın arkadaşımın eşinin işlettiği Bodrum merkez çarşıdaki(barlar sokağında)The Garden Restaurant’a gittik.Bodrum’a giderseniz,mutlaka denemenizi tavsiye ederim.Kale manzarası eşliğinde,sakin ve keyifli bir ortamı,çok lezzetli sunumları var,beğeneceğinizi düşünüyorum.Ayrıntılı bilgi burada...Ben sürpriz yapmayı planlarken ,bana sürpriz oldu arkadaşım da oradaydı yakışıklı oğluyla beraber.Eskiden yaptığımız gibi deniz kenarında bir masaya yerleştik,bir yandan afiyetle yemeklerimizi yedik,diğer yandan da bol bol sohbet ettik.Çok özlemişim,iyi geldi...Ardından çarşıda kısa bir tur,alınacak hediyeliklerin seçilmesi ve otele dönüş.Ben yorgunlukla yatağın yolunu tutarken,dışardan gelen seslere kulak verdiğimde gördüm ki ;Gümbet’te eğlence son sürat ve yüksek sesle devam ediyor,sanırım sabah ezanından önce ancak sessizlik hakim oldu koya.(Gümbet merkezde olanlar nasıl yaşıyor o sesle bilemedim,otel uzak olmasına ve tepede kalmasına rağmen,müzik sesleri çok karışık ve yüksekti)
Bodrum-Gümbet koyunda sabah
Sabah erkenden kalkıp,kahvaltı yaptık,otelden ayrıldık.Kalan ziyaretlerimi tamamlayıp,Oasis’te yemek yedikten sonra 15:30 gibi yola koyuldum,Cuma trafiği başlamış çoktan başlamıştı bile,merkezden ana yola çıkmak neredeyse yarım saat sürdü.Dönüşte,eşsiz manzara ve kızımın özlemi yoldaşlık etti bana..Bafa’da hep beraber bir çay molası verip evlerimizin yolunu tuttuk...

Bafa Gölü
Yorucu,yoğun geçse de uzun yol yapmayı,Bodrum’u,canım Banu’mu özlemişim...Aynı zamanda iş anlamında verimli ,ekip içinde güzel bir motivasyon ziyareti oldu...Bir taşla kaç kuş olmuş sayamadım JAncak hepsinden öte,eve dönüp  kızıma kavuşmaksa;paha biçilemezmiş...Bir kez daha anladım...