21 Mayıs 2013 Salı

Gecikmeli Mim...

Tuba'nın aylar öncesinden beni mimlediğini hatırlayıp,hemen cevaplıyorum....

ilk fırsatta da uzun uzun yazmayı planlıyorum...

En mutlu olduğunuz anı nasıl tanımlarsınız?

Çok içten gülerim…

Hayatınızda değeri asla eksilmeyecek kişi kimdir?

Ailem, candostum…

En sevdiğiniz yazı tarzı ve yazar kimdir?

Roman, hikaye türü kitapları severim. Son dönemlerde Elif Şafak diyebilirim.

Sevdiğiniz kişiden nasıl bir evlenme teklifi aldınız ya da almayı isterdiniz?

Doğrudan bir teklif oldu diyemem. Kendiliğinden gelişiverdi. Klasik, romantik teklifler hoşuma gitmiştir her zaman…

En sevdiğiniz mevsim hangisidir, neden?

İlkbahar ve yaz… Tazelenme, yenilenmedir benim için…(her ne kadar bu sene geç kalsa da, benim için en azından)

Yaptığınıza asla pişman olmadığınız en kötü şey nedir?

Tuba’dan kopya çekerek, ben de kopya çekmek diyeceğim J

Takip etmekten en çok hoşlandığınız blog hangisidir?

Blog listemdeki blogların hemen hemen hepsini keyifle takip ediyorum…

 En sevdiğiniz içecek hangisidir?

Soda ve ayran .

Ayakkabı numaranız nedir?

Bu soruya cevap vermesem J 39-40 diyelim…

Vazgeçemediğiniz abur cubur ürünü nedir?

Bitter çikolata, ara ara çiğdem…

En büyük idealiniz nedir?

Sağlıklı, huzurlu, mutlu yaşamak tabii ki ama, maddesel olarak dersek; içi sağlık, huzur, mutluluk, neşe dolu, ferah, büyük bir ev diyelim.

Hakkınızda ki 11 gerçek nedir?

11’mi?Çok değil mi?
* Duygusal ve buna bağlı olarak sulu gözlüyüm,
* Tez canlıyım, aklımdaki, ya da yapılması gereken hemen olsun isterim,
* Ayrıntıcıyım (anlatırken, düşünürken en ince ayrıntısına girerim)
*Sürpriz yapmayı severim,
*Kutlamaları severim,
*Hediye vermeyi severim,
*Hassasımdır,
*Hassaslığın derecesine bağlı alınganlık yapabilirim,
*Hobileri, üretmeyi severim(örgü örmeyi çok severim.)
Eeee dokuzda kaldım, ne eklesem?
*Kitap okumayı severim, dönem dönem ciddi bütçe ayırırım,
*Batıl inançlarım vardır,

Ben de Nil’i mimliyor sevgilerimi iletiyorum…

2 yorum:

  1. Severek okudum cevaplarınızı.Bu arada bitter çikolata benim de favorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,teşekkürler...Bitterin yeri apayrıdır değil mi ama? :)sevgiler...

      Sil