2 Nisan 2013 Salı

Günler...Ve Nisan...

Günler nasıl da hızla geçiyor…Koca bir ay bitti,Nisan başladı…Bu aralar iş tempom çok yüksek.O kadar yoğun geçiyor ki ,akşam nasıl olmuş anlamıyorum.Bloga yazı yazmak bir yana,takip ettiğim blogların yazılarına yorum yapamıyor,ziyaret  dahi  edemiyorum.Tüm gün beyin fırtınasıyla geçiyor,akşam mesailer uzuyor,eve gittiğimdeyse ruh gibi oluyorum,hiçbir şeye enerjim kalmıyor.Genelde Cansu’yu uyuturken ben de onunla beraber uyuya kalıyorum.Ne kitap,ne örgü,ne de tv görüyor gözüm.Geçtiğimiz günlerdeki kadar fazla olmasa da genel isteksizlik halim devam ediyor.Hafta içi dinlenemeden geçip gidiyor,haftasonu da güzel havaları değerlendirelim diye dışarıya çıkıyoruz.Kalan son enerjileri de tüketip,haftaya yine yorgun başlıyoruz…Böyle bir kısır döngü …
Mart ayı çok güzel,çok enerji dolu ve pozitif başlamış olsa da,bu hal 1 hafta kadar devam etti bende.Son üç haftası maalesef yorgun,isteksiz,durgun geçti gitti…
Nisan’dan daha ümitliyim hayırlısıyla….Şöyleee neşeli,keyifli,hoş sohbetli,pozitif,güzel günler yaşayalım inşallah…
Bu arada bugün özellikle bir zaman ayırıp yazmamın iki nedeni var benim için;
İlki;canım ablamın doğumgünü bugün…Nice güzel yaşlara ablam…Sağlık,huzur,mutluluk dolu,güzel ailenle,sevdiklerin ve sevenlerinle yaşayacağın nice güzel yaşlara… İyi ki doğdun,iyi ki varsın….Seni çok seviyorummm…
İkincisi;blogumun da 1.yaşı doldu bugün…Nice güzel paylaşımlarla,nice yaşlara…
Keyifli,mutlu günler…Sevgiler…

2 yorum:

  1. uzun zaman olmuş yazmayalı ..
    neler yaptınız nasılsınız ,iyi misiniz ? Cansu neler yapıyor ? hayd ihmal etmeyelim buraları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok oldu çok...hiç böyle olmuyordu ama bahar çarptı diyelim...Cansu iyi çok şükür,özetlerde kısaca anlattım...İrem'e öpücükler,mailini bekliyorum,sevgiler...

      Sil